Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Banksy
Antal indlæg : 18

Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk) Empty Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk)

Tirs 7 Jan 2020 - 22:23
Ja, lidt kort varsel - start torsdag 9.Jan, mere præcist om 1 dag og 20 timer - men det skulle stadig være tid nok til at få sat sit EM Hold, og hvorfor ikke tage en rask dyst!

Meld ind i tråden her, hvis der er interesse i en pulje (for frafaldne BetXpert-brugere og ja, alle andre gentlemens!)

300,- pr. hold, max. 2 hold pr. deltager

Mon ikke vi skal sige minimums tilslutning på 10 hold før vi kører afsted.

Jeg står gerne for det praktiske. Og ro på med betalingen, vi er gentlemens - det vigtigste er en tilkendelse om interesse.

Smider puljenavn op snarest.

Venligst
Banksy

PS. Kører deslige en Australien Open konkurrence fra d. 20 januar selvfølgelig forudsat turneringen kommer i gang. Det bliver på gamle vilkår fra de unge, vilde BetXpert dage.
Banksy

Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk) Empty Sv: Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk)

Tors 9 Jan 2020 - 8:44
Jeg håber meget snart vi kan få overblik over, om der er et grundlag for at lave et nyt site.

Trafikken på det her midlertidige forum forekommer at være temmelig begrænset

Omkring Australien Open-konkurrencen, vil den også blive annonceret via facebook og i øvrigt, andre kontakter.

Vi høres ved!
Admin
Admin
Admin
Antal indlæg : 118
https://framinustilplus.forumotion.eu

Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk) Empty Sv: Gentlemen-dyst i EM Håndbold Manager (holdet.dk)

Fre 10 Jan 2020 - 11:13
"Jeg håber meget snart vi kan få overblik over, om der er et grundlag for at lave et nyt site."

Siden fungerer rent lavpraktisk og jeg kan ikke gøre mere. Nu er det op til dem der er her, at finde en løsning på mere trafik, så vi kan få flere betxpert brugere ind over eller brugere fra andre betting sider :-) En hurtig måde at få trafik på er, at en af jer laver et FB opslag, eller jeg kan selv gøre det, hvor der står noget om hvem vi er, og hvad vi søger (ligsindende) og så skal man ind på den profil der har lagt opslaget op og trykke dele public på ens egen wall, så kommer vi ud til hele landet. Venners, venner osv. Bare en ide. Det er med denne side som med alt andet, markedsføring, markedsføring, markedsføring. Står der på rådshuspladsen en lysreklame hvor der står, "har du en oddstipper i dig? Deltag i danmarks bedste betting forum" - så skal der nok komme flere brugere ind over samt content, men jeg håbede på, at markedsføringen kunne køre mere word of mouth gennem fb fx Smile Desuden må jeg ikke selv være aktiv på Betxpert mere for at "fiske stemmer" da jeg har fået en personlig besked fra dem "med bål og brand" fordi det koster jo på deres omsætning at folk flygter så de vil helst have denne her side nævnt så lidt som muligt Very Happy Very Happy

Jeg ved ikke om i også kan se det, men der er 50+ brugere herinde, mens der er 150+ i fb gruppen. Dvs. 2/3 er ikke fulgt med over her til. Dvs. hvis der skal snakkes til alle i skrivende stund om fremtidig indsats, er det nok bedst at smide et opslag i fb gruppen så alle 150 ser det. Det er kun hvis alle 150 gør noget, vi kan rykke os og det er FB super til, men igen, det er bare et forslag. Skab en debat i fb gruppen få alle ind over i forhold til hvad der skal ske og så gør vi det. Jeg kigger med fra sidelinjen og sætter ting i værk hvis det er muligt og kan lade sig gøre rent praktisk, men nu er vi i hvert fald 150+ mennesker der er enige om at være fælles om noget, det er da en start Smile
Banksy

Man 13 Jan 2020 - 12:02
Ja, enig.

Jeg er ikke lige den rette til at skubbe på mht. fb og fb-opslag, da jeg ingen profil har dér (kan dog låne konens til det mest nødtørftige).

Skriver gerne et enkelt opslag mere på BetXpert uden dermed at lave alt for meget ravage og kan sende lidt PM'er rundt i systemet. De nye folk har selvfølgelig også krav på at kunne komme videre, men det er klart - eksisterende brugere af BetXpert, der ikke længere ønsker at være aktive under den nye ledelse og profil skal også have mulighed for at bringes sammen.

Sagen er så. Er der basis for at rykke til næste niveau?! Og det gerne snarest mens der stadig er noget momentum.

Taler vi en wordpress-løsning er det nok muligt at få op at køre for nogenlunde overkommelige midler og indsats. Minimumskrav her må være: Et velfungerende forum/chat samt et system, der muliggør, der kan lægges tips og artikler op. Jeg er ikke fan et affiliate site, men om der skal anden form for annoncering ind, tja, er ikke utænkeligt, men det kunne være lækkert at få et helt "rent" site, men stadig gratis. Det giver en bedre platform for en branchekritisk profil, men sikrer også tilstrækkelig med trafik at det er gratis.

Venner, det er nu der skal rykkes. De 150+ skal fodres dagligt/ugentligt om at projektet i den grad stadig er aktivt ellers taber vi momentum. Lad os få smedet et indlæg sammen om hvad vi vil og kan sammen. Erfarne og aktive twitter-brugere er det nok også en idé lige at få det herlige budskab ud igennem sunny Very Happy
Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum