Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Banksy
Antal indlæg : 18

Håndbold VM, Kvinder: 3. dec Empty Håndbold VM, Kvinder: 3. dec

Tirs 3 Dec 2019 - 8:42
Hey!

Kvindernes VM er i fuld gang. Danmark spiller her kl. 12:30 mod Tyskland.

Personligt er håndbold ikke noget der fylder voldsomt meget i regnskabet, slutrunder er dog en selvstændig post og jeg gætter på omsætningen på slutrunder alligevel når op på tre-fem procent af den samlede omsætning på årsbasis. Her fylder herrernes VM mest. Det har hjulpet, at vi fik Youbet i sin tid, der plejer at være godt med og trods overskud er jeg gået fri af limits her. Mine primære books til håndbold er DS, YB og Pinnacle. Forsøger at undlade at spille håndboldspil hos 365, og sker det alligevel er det altid LIVE-spil.

Jeg har følgende spilovervejelser i dag.

Danmark - Tyskland; DK -1,5 1,934 Pinny - 0/5 Units KL 12:30

To hold der spiller meget ens, det bliver ned til, hvem der står bedst i forsvaret/på mål, der afgør det her. Formår DK at løbe med tyskerne, så tror jeg der er gode muligheder. Tyskland var inden turneringen gik i gang ikke spået de store chancer, da de stiller med mange nye/unge spillere. Men de er startet ret godt ud, som tyder på de unge spillere ikke er bange for at gå ud og præstere til et VM. Jeg står nok over.

Kina - Argentina, Over 46 odds 1,862 Pinny - 2/5 Units OBS START KL 09:00

Det er alligevel en lav linie. Kina formåede overhovedet ikke at gøre noget offensivt mod Rusland, men kom bedre med mod Sverige. Kina er normalt betragtet som en bedre håndboldnation på kvindesiden end Argentina, men det styrkeforhold ser ud til at være vendt. Argentina er berettiget favoritter i dag, tror også de vinder, men ser i hvert fald fornuftige muligheder for at vi går over linjen her i en matchup, hvor begge angreb vil opleve at der er bedre plads end i deres første kampe. Argentina var ganske fornuftigt med mod hjemmenationen Japan i første kamp.

Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum