Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Admin
Admin
Admin
Antal indlæg : 118
https://framinustilplus.forumotion.eu

Limitering - vi kan ikke gøre noget Empty Limitering - vi kan ikke gøre noget

Tirs 19 Nov 2019 - 0:53
Er det rigtigt?
Thomas Schyth
Antal indlæg : 12

Limitering - vi kan ikke gøre noget Empty Sv: Limitering - vi kan ikke gøre noget

Ons 20 Nov 2019 - 8:09
Limitering er generelt et spændende emne, for der er jo også flere nuancer i det.

Hvilke bookmakerer limiterer ikke? Bl.a. Pinnacle der til gengæld kun udbyder hovedlinjer og store markeder. Dvs. de med rimelig sikkerhed har skarpe odds, som blot bliver yderligere kvalificeret af de vindende spillere (sharps) og med deres margin kan de derfor levere profit.

Anderledes ser det ud med de danske bookmakere vi allesammen revser for limits, for de tilbyder en masse specialspil og nichesportsgrene, som nogle folk udnytter gennem stor viden. På den front er bookmakerne næsten tvunget til at limitere, da nicherne kan dræbe dem. Jeg frygter lidt, at hvis man helt får fjernet limitering, så vil man også se disse bookmakere forsvinde eller kun udbyde store markeder og hovedlinjer.

Det kunne dog være interessant med en slags "minimums limitering" med en acceptabel grænse bookmakerne må gå ned til. Det er dog nok urealistisk at det skulle forekomme foreløbigt.
Fønix
Antal indlæg : 13

Limitering - vi kan ikke gøre noget Empty Sv: Limitering - vi kan ikke gøre noget

Ons 20 Nov 2019 - 10:13
De har så vidt jeg ved grænser i Australien efter en dom. Men umiddelbart er det vist på hestesport (hurtig google-søgning). De enkelte stater har skulle definere hver deres regler, men generelt er det noget med en minimum gevinst (eller var det indsats) på 2.000 AUS$. Det syntes jeg lyder fair nok, men jeg lever heller ikke af betting
Bjerrum87
Antal indlæg : 5

Tors 28 Nov 2019 - 16:06
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om jer der har leveret overskud som eksperter for betexpert (også gerne andre sider), har oplevet at blive limiterede, efter at i blev eksperter? Jeg kunne forestille mig at bookmakerne også engang imellem læser med på de store bettingsider, og at man derved som ekspert har sværere ved at "flyve under radaren". Jeg kunne også godt tænke mig at høre, hvor mange af brugerne herinde der har limits, og hos hvilke bookmakere?
Jeg er indtil videre selv kun blevet ramt af ikke at måtte deltage i kampagner hos 888 sport og Betfair, men har også sjældent placeret bets for over 100 kr.
Sredna
Antal indlæg : 1

Tors 28 Nov 2019 - 19:17
Jeg tvivler lidt på, at bookmakerne lægger så meget i om man er ekspert på et site. Det handler vist meget mere om spillemønster, da det siger en del mere omkring du er en profitabel kunde for dem eller ej.
Jeg var i en kort tid ekspert på BetXpert, men jeg stoppede selv, da det marked jeg arbejdede på simpelthen var for volatilt, og jeg blev nødt til at skrotte halvdelen af de skrevne analyser. Jeg fik ikke nogle nye limits i den tid jeg var ekspert, men jeg fik heller aldrig etableret et overskud derinde, så det kan man jo lægge i, hvad man vil. Derudover har jeg hårde limits hos, Unibet, 888, Leovegas, MrGreen, Betfair, NordicBet, Betsafe, Bwin og Bet25. På trods af, at 95% af mit overskud findes hos Bet365, DS, Youbet og ved bookies uden licens. Jeg fik alle limits inden jeg blev ekspert på BetXpert, og jeg har reelt ikke fået nogle nye limits i ret lang tid.
Vi ved dog med sikkerhed, at bookmakerne godt kan finde på, at læse med på bettingsites. Jeg tror, det var Markus Földvary fra BetXpert, der havde bedt om noterne på sin Bet365 profil, hvor han var blevet sat som "følger af betxpert tips".
Generelt er det bare svært at flyve under radaren, da det ved nogle bookies bare er vildt let at få en limit. Jeg fik en hos Leovegas efter 1-3 spil...
Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum