Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Thomas Schyth
Antal indlæg : 12

Rennes - St. Etienne 1 til odds 1,95+ Empty Rennes - St. Etienne 1 til odds 1,95+

Søn 1 Dec 2019 - 16:15
Rennes er på hjemmebane her, og jeg tror markedet ligger en smule for meget i at St. Etienne har hentet rigtig fine resultater på udebane på det seneste. De har nemlig været meget heldige med disse resultater, da de i de fleste af kampene har været næstbedste hold på banen.

Rennes kommer formentlig til at have mest boldbesiddelse, og de gange de har haft det på hjemmebane har man spillet rigtig fint og skabt fint med chancer.
Omvendt overlader St. Etienne på udebane nogle gange lidt for meget kontrol til modstanderne, og selvom de gerne vil spille på omstillinger er det ikke altid de får produceret gode chancer af det.

Rennes har nogle fravær der kan få betydning, men intet i forhold til hvor stor en skadesliste St. Etienne har, så her bør være en lille fordel til Rennes.

Jeg vurderer Rennes til at være marginalt bedre end St. Etienne i ren styrke, herefter taler matchup og fravær til Rennes fordel og rykker procenter, hvilket gør at jeg synes der er smal værdi i de nuværende odds omkring 1,99 (SBOBET), 2,02 (Coolbet) og måske meget smal værdi i 1,96 hos Nordicbet mfl.
Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum