Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Banksy
Antal indlæg : 18

Hvad skal vores betting-side hedde? Empty Hvad skal vores betting-side hedde?

Søn 24 Nov 2019 - 9:13
Jeg er med på vi befinder os i den ganske spæde opstart, men vil dog alligevel gerne - helt fredsommeligt - påpege, at der måske findes bedre navne til den næste, reviderede udgave af vores site end lige dette "fra minus til plus". Tror vi er mange der sådan set har etableret os ift. at mestre at lave overskud på betting, så titlen skal også nogenlunde dække over, hvad det er vi er forsamlet om.

Derfor kunne vi måske bruge en tråd på at få gode ideér bragt på banen. Hvad skal det nye site hedde?

Et par forslag:

betgents
betlogen
1kæden
spilaldrignu

Admin
Admin
Admin
Antal indlæg : 118
https://framinustilplus.forumotion.eu

Hvad skal vores betting-side hedde? Empty Sv: Hvad skal vores betting-side hedde?

Tirs 26 Nov 2019 - 12:31
hej, og tak for dit input Smile Er der stemning for at lave navnet om, laver jeg navnet om, men synes folk at navnet er ok, beholder vi det, så vi kan rette fokus mod content i stedet samt tiltrækning af flere brugere Smile
Banksy

Hvad skal vores betting-side hedde? Empty Sv: Hvad skal vores betting-side hedde?

Tirs 26 Nov 2019 - 13:35
Hej!

Ingen hastværk mht. at ændre navnet lige nu og her. Det går fint an med dit første udkast.  

Men jeg ønsker at rejse en mere generel diskussion omkring, hvad det er vi sigter efter. Content hænger efter min mening meget sammen med titel. Så i takt med vi har en løbende dialog om, hvad det er vi ønsker at satse på af indhold, så er det fint vi også har en tråd til at samle løse og faste idéer til domænenavn.

/B
Barca.
Antal indlæg : 2

Lør 30 Nov 2019 - 21:20
1. kæden lyder godt ;-)
Rektoren
Antal indlæg : 3

Søn 1 Dec 2019 - 8:12
Betgents er også meget fedt:-), på en eller anden lidt voksen dekadent måde
Banksy

Søn 1 Dec 2019 - 14:58
Ja, 1.kæden må vi jo nok indrømme har været brugt i en anden sammenhæng.

Men genbrug er godt for miljøet, så den bør stå stærkt Smile

Enig i karakteristikken af betgents taler til et voksent segment. Om det er dekadent skal jeg lade være usagt.
Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum