Fra Minus til Plus - Din Nye Betting Side!
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Go down
Admin
Admin
Admin
Antal indlæg : 118
https://framinustilplus.forumotion.eu

Kommer der reklamer en dag? Empty Kommer der reklamer en dag?

Man 18 Nov 2019 - 23:57
Hej, jeg ville bare høre om der kommer reklamer på forummet en dag?
Mvh. Yeswecan.
Admin
Admin
Admin

Kommer der reklamer en dag? Empty Sv: Kommer der reklamer en dag?

Tirs 19 Nov 2019 - 0:02
Admin skrev:Hej, jeg ville bare høre om der kommer reklamer på forummet en dag?
Mvh. Yeswecan.

Hej Yeswecan,

Det er uvidst om der kommer reklamer i fremtiden, men hvis der gør så kommer dem der kommer til at stå for reklamerne ikke til at styre hvad vi brugere må og ikke må skrive om her. Kan de ikke lide at reklamere på siden, må de finde sig et andet sted at reklamere Smile Hvis der kommer reklamer skal de naturligvis ikke fylde hele siden, men omvendt hvis vi kan køre et gratis forum uden at der er nogen der skal betale noget og så have nogle reklamer stående som hosten/domænet selv smider ind, så synes jeg at det er en god løsning. Mon ikke vi kan overleve hvis der pludselig dukker en reklame op for star tours eller lign et sted? Smile

Mvh. Yeswecan.
Fønix
Antal indlæg : 13

Ons 20 Nov 2019 - 7:53
Det kan ikke sætte mit pis i kog - mvh Fønix
Admin
Admin
Admin

Tirs 26 Nov 2019 - 12:27
super, ellers er der en browser der hedder brave. installerer man den ser man ikke de reklamer jeg lige har fået øje på i bunden af siden. Brave går uden om manifest V3 - det er noget google har implementeret for at skubbe adds igennem adblockers også sådan så adblockers her i 2020 er blevet ubrugelige, men brave løser som sagt reklameproblematikken så reklamer bliver fjernet.
Banksy
Antal indlæg : 18

Fre 29 Nov 2019 - 9:36
Hej

Det afgørende er, at sitet ikke drives af bookmaker-annoncer. Uafhængighed, uafhængighed og...ja, uafhængighed!  

Det er svært helt at undgå reklamer i den her verden, og det kan også være som en mulighed for at lave nogle ting på sitet. Men i såfald skal vi have en tilkendelse fra brugere om, at det er en mulighed. Der skal dog være 100 % gennemskuelighed i, hvad der kommer ind her og hvad de så bruges til. Det kunne jo ex. være et lave noget konkurrencedrevet til nogle af de store sportsbegivenheder. Tænker vi allerede nu 2020, så er der EM i Håndbold i Sverige i januar, og så kommer der jo både EM og OL I 2020.

/B
Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum